Ahad, 7 Mac 2010

KEBENARAN

Drag and drop me semalam aku habiskan masa bersama keluarga kandungku ..aku dilayan bagaikan seowg puteri sepanjang berada bersama mereka..walaupun aku agak janggal berada bersama mereka tetapi sebaik mungkin aku cuba mesra dengan mereka..aku juga dicerita macam maner aku boleh diserahkan pada keluarga angkat..aku x tahu yang maner 1 btl yang sebelah cni bgtau aku mcm nie yg sebelah sana bgtau macam nie..tapi yang pasti hatiku brtul2 tersentuh bila mereka bgtau sbb aku dibg pada keluarga angkat..walaupun kehidupan mereka sederhana tapi aku dapat rasakan mereka bahagia bergurau senda sesama mereka berbeza dengan keluarga angkat ku semua sibuk bekerja umah hanya tempat tuk tido xder keceriaan dalam umah tu..btl kater owg kekayaan belom tentu blh menbahagiakan.. hatiku x pernah setenang ini mungkin marah aku pada mak ngan abah menyebabkan aku x dapat ketenangan dan kegembiraan didunia ini...maafkan acu selama nie..bgla acu masa untuk terima kenyataan ini.walaupun aku x dapat menerima mereka dengan sepenuh hati lagi tapi aku yakin suatu hari nanti aku pasti dapat menerima mereka dengan hati yang terbuka..aku sepatutnya bangga cos punyai 2 owg mak n 2 owg bapak...semuanya akan baik insyaallah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

laguku pilihanku

Daisypath Vacation tickers