Isnin, 1 Mac 2010

macam2 hal sekarang nie

macam2 yang berlaku 2 3 menjak nie..ada yang aku suker ader jugak yang menyakitkan hati aku nie..semalam kuar mkn ngan family abg aku yang sulung ngn family yong kat taiping.memang mkn besar semalam hasil ikan pancing abg aku kat laut 4 ekor ikan yang boleh tahan gak besar nyer dibuat masak masam manis memang berselera semua makan malam tadi..hubungan dengan fadli macam biasa jer buat masa nie xder la berkurangan lagi cuma kadang2 ader jygak yang buat aku terasa hati iyer la terpaksa bermadu ngn kerjaya die tapi buat xtau jer mungkin aku jer yang rasa macam tu kasih sayang die x pnh kurang pun pada ku sentiasa ader saat aku perlukan nya..boboy semakin lincah ngn pandai x terlayan jugak perangai nyer..seronok dapat tengok die membesar depan mata macam x percaya jer dah besar tu..
aku dipanggil nyer baby klu aku marah die.kejer pulak semakin hari semakin bertambah gaji macam tu jugak bila nak naik gaji nie..bos naik kan la gaji aku nie hehhehe..masalah yang paling aku x suker sekarang nie masalah bekas teman lelaki aku yang giler talak membuatkan kadang kala aku merasa takut..sekarang nie die dah ader akaun facebook ader gak la die add aku..saat aku bekerje keras tuk luperkan die semakin bekerjer keras lak die tuk rapat balik dengan aku..x cukup lagi ker kau sakiti hati aku nie..dah tertutup serapat rapat nyer pintu hati aku ni untuk kamu.walau pun aku ngaku aku sayang lagi die kerana pnh jadi sebahagian idop aku tapi x mungkin aku bersama die balik kerna hati kasih sayang cinta aku dah serahkan pada fadli dan x mungkin aku nak memduakan nya..terlalu bnyak fadli dah berkorban untuk ku x mampu rasanyer aku nak balas semua nyer..kesanggupan fadli melayan karenah aku apabila aku buat hal sikap nyer yg suker melindung dan pertahankan aku walaupun aku yang buat masalah benar2 menawan hati ku..terlalu bnyak perkara yang berlaku antara kami yang mungkin akan buat kami berdua tersenyum bila pikirkan balik dan menjadi bahan usikan bila kami berjumpa..samapi cni dulu klu ader yang menarik berlaku dalam diri aku pasti aku khabarkan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

laguku pilihanku

Daisypath Vacation tickers