Isnin, 25 Januari 2010

sajer membebel

dah lama jugak aku x membebel kat cni..dari aku xder buat kejer dan mengelak kan kebosanan tahap jurus ke lapan baik aku men happy kan diri aku nie..then datang ler pulok sepupu yang sebaya dengan aku nama nyer wan..tapi aku x braper suker sangat perangai die nie macam suker ambil kesempatan cikit bkn bab duit ker aper tapi tangan nyer suker menjalar gatallll playboy sesangat dah ler tu malas pulok kejer ader ker patut awek tanggung die eeeee memang sengal tul la awek die..eeeeeee brani ler nak menjalar kat aku memang aku karate ajer ingat lembut2 aku nie x blh karate ker????aku pun xtau la sekarang nie naper yer owg lelaki suker sangat pasang lbh dari 1 kira mcm spare ler..bukan artis jer owg biasa pun ader jugak yang buat..klu yang x kawin lagi xper la nie yang dah kawin..aku pikir jugak adakah disebabkan masalah dari isteri atau lelaki tu memang x cukup seowg pompuan,,,entah la xtau nak salahkan sesiapa dalam hal ini sebab ajal,maut,pertemuan,perpisahan dan rezeki dah allah tentukan dan yang pasti cinta itu buta...dari pengalaman aku pulok,,bila aku dah tinggalkan die sampai sekarang masih die masih merayu lagi konon yang die dah tinggalkan gurl tu la gurl tu x sebaik aku la,,cettttt podah masa tu x pikir ler pulok macam tu agak nyer iyer la tengah kemaruk,,masalah kaki pompuan nie memang teruk nak di ubati so pada pompuan yang kat luar tu berhati2 la,,bila dah dapat yang btl2 menyayangi kiter tu jagala sebaik mungkin..walaupun aku percaya pada die tapi aku juga harus berhati2 supaya perkara yang sama x kan berulang lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

laguku pilihanku

Daisypath Vacation tickers