Rabu, 20 Januari 2010

ANGKARA TEBUAN


kat luar hujan mencurah-curah membasahi bumi allah dapat tido best nie,,aku pun x braper cihat ari ni mungkin efek terpijak tebuan semalam kat umah,,aku pun pelik bulan nie ajer dah 3 kali aku terpijak tebuan,,xtau la salah aku ker salah tebuan yang tebuan pun masuk umah aku naper nyer???mcm owg tempang jugak la aku gi kejer ari nie tapi still vogue hahahha,,mulut pun sakit ader 3 kawah comei kat dalam mulut nie,,kawah comei tu ulser ler heheh adess x blh gelak banyak2 lak sakit,,tu ler pasei kurang minom ayor masok x pun mulut nie asyik mengata owg jer tu sbb sakit kut ner ler tau kut tulah :( ,,x per ari nie aku beli 2 botol cool rhino x sejuk lagi badan nie x tau ler aku,,arghhhh x seleser btl rasa ari nie memang stress tahan gaban rasa macam nak ngulor jer..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

laguku pilihanku

Daisypath Vacation tickers