Selasa, 19 Januari 2010

BERBAIK BERPADA-PADA

macam2 hal la sekarang nie berbaik dengan owg pun blh mendatangkan masalah..heran aku..bila x dilayan dicop sombong bila dilayan lain lak jadi nyer..rasanyer dah terang2 kat facebook tu yang status aku dalam perhubungan..hmmm tu pun ader yang x paham bahasa...bila ditolak terus x nak berkawan lagi aduyaiii heran aku....bercinta pun blh paksa2 ker???datang la nsem mcm brad pitt pun xkan aku berpaling n memduakan cinta hatiku...sesungguhnya die dah cukup sempurna untuk diriku ini n aku amat bahagia...pada saudara ery maafkan aku yer.. aku cuma anggap ery cuma kawan biasa jer x lebih x kurang n tuk shima x yah ler bertekak ngan saudara ery tu buat hangin 1 badan jer hahahhaha,,,,

ISTIMEWA UNTUK SAYANGKU....


setiap detik kita bersama,
bagai berkurun rasa,
warna ceria sang pelangi,
mewarnai kita,
hilai tawa penuh bahagia,
suka duka dikongsi bersama,
kasih,,
walau semalaman tak berjumpa,
bagai berabad lamanya,
cukup hanya mendengar suara,
hatiku melakar bahagia,
nyaman terasa bagai di syurga,
segalanya indah tika bersama.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

laguku pilihanku

Daisypath Vacation tickers