Khamis, 14 Januari 2010

PERLUKAH AKU TAHU SIAPA X-GILFRIEND DIE :)

dalam aku duk diam2 sambil tunggu masa masuk kejer balik,tiba2 terlintas dlm otak aku nie samada perlu aku tahu siapa ex-girlfriend die ker x?.hurm..memang best klu aku dapat tahu.tapi adakah tindakan aku btl?x ker lukakan hati die lak..
klu tahu pun,akan buat aku marah dan x suka lak..menyampah lagi ader la.mana tak nya,buat2nya aku ternampak ex-girlfriend kekasih aku tu syok duk berbalas komen kat facebook ke friendster ke,tak ker terasa hangat dalam ati ni..hish!
tapi klu aku tahu siapa die,mesti aku selidik sedalam-dalam nya pasal owg itu.asl maner,tempat tinggal die,siapa kawan2 die mcm2 la.klu blh die suke mkn aper pun aku nak tahu hehe.. :) kata owg blh la aku lihat aper kekurangan aku ngn die..maner baik aku ikutla maner x elok aku perbaiki la diri lagi.bagus jugak tu :D ya ampun sengal dah petang2 nie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

laguku pilihanku

Daisypath Vacation tickers